Dbamy o jakość pakowania naszych produktów, by docierały do naszych klientów nienaruszone, jednak może zdarzyć się sytuacja w której produkt dotrze do Ciebie uszkodzony. W takiej sytuacji należy niezwłocznie sporządzić protokół szkody przy kurierze oraz zgłosić nam ten fakt drogą mailową. Na pewno znajdziemy rozwiązanie problemu.
Ważne
W przypadku uszkodzenia produktu z winy klienta zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia reklamacji.
- Imię i nazwisko podane przy składaniu zamówienia
- Adres e-mail użyty przy zamówieniu
- Dowód zakupu w postaci paragonu lub Faktury VAT
- Wysłać mailowo lub zamieścić w przesyłce pismo ze szczegółowo opisaną wadą
Reklamacja lub powinna zostać rozpatrzona nie później niż w ciągu 14 dni od momentu otrzymania go przez nasz serwis. Zwykle jest to 3-4 dni od momentu zgłoszenia problemu.
Jeżeli produkt, który otrzymałeś nie przypadnie Ci do gustu masz prawo zwrócić go w ciągu 30 dni od momentu zakupu bez podania przyczyny.
By tego dokonać skontaktuj się z nami za pośrednictwem Czatu, Formularza kontaktowego w zakładce Kontakt, drogą pocztową tradycyjną lub wysyłając wiadomość na e-mail kontakt@nadnaturalnie.pl.
Ważne
Zwracany produkt musi pozostać w stanie niezmienionym, w oryginalnym pudełku. Bez widocznych śladów użytkowania.
W przypadku uszkodzenia produktu z winy klienta zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia produktu. Wyjątkami są sytuacje w których paczka wysłana do klienta ulegnie uszkodzeniu w trakcie przesyłki. Należy wtedy sporządzić protokół szkody przy kurierze lub zgłosić sprawę bezpośrednio do przewoźnika.
- Imię i nazwisko podane przy składaniu zamówienia
- Adres e-mail użyty przy zamówieniu
- Dowód zakupu w postaci paragonu lub Faktury VAT
- Powód zwrotu (opcjonalnie)
- Produkt w stanie niezmienionym. Bez widocznych śladów użytkowania.
Zwrot środków zostanie wykonany po wcześniejszym zweryfikowaniu zwracanego towaru w magazynie głównym. Zwykle środki zwracane są na wcześniej podany numer konta w terminie 4-7 dni roboczych, lecz nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych.
W trosce o dobro naszych klientów, a także pozytywne wrażenia z przeprowadzonych u nas zakupów staramy się zwracać środki tak szybko, jak to tylko możliwe.
Adres do wysyłki produktu:
Nadnaturalnie.pl
ul. Ferdynanda Magellana 39/10
51-505 Wrocław
Tel. (+48) 575-710-053
Prosimy dołączyć do przesyłki dowód zakupu (paragon, Fakturę VAT lub informację z numerem zamówienia). Znacznie przyspieszy to proces reklamacji lub zwrotu produktu.
Adres do wysyłki produktu:
Nadnaturalnie.pl
ul. Ferdynanda Magellana 39/10
51-505 Wrocław
Tel. (+48) 575-710-053
Prosimy dołączyć do przesyłki dowód zakupu (paragon, Fakturę VAT lub informację z numerem zamówienia). Znacznie przyspieszy to proces reklamacji lub zwrotu produktu.