W jaki sposób mogę zgłosić wadę zakupionego produktu?

Dbamy o jakość pakowania naszych produktów, by docierały do naszych klientów nienaruszone, jednak może zdarzyć się sytuacja w której produkt dotrze do Ciebie uszkodzony. W takiej sytuacji należy niezwłocznie sporządzić protokół szkody przy kurierze oraz zgłosić nam ten fakt drogą mailową. Na pewno znajdziemy rozwiązanie problemu.

Ważne
W przypadku uszkodzenia produktu z winy klienta zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia reklamacji.

Rzeczy niezbędne do realizacji reklamacji
  • Imię i nazwisko podane przy składaniu zamówienia
  • Adres e-mail użyty przy zamówieniu
  • Dowód zakupu w postaci paragonu lub Faktury VAT
  • Wysłać mailowo lub zamieścić w przesyłce pismo ze szczegółowo opisaną wadą
Jak szybko zostanie rozpatrzona Twoja reklamacja?

Reklamacja lub powinna zostać rozpatrzona nie później niż w ciągu 14 dni od momentu otrzymania go przez nasz serwis. Zwykle jest to 3-4 dni od momentu zgłoszenia problemu.

W jaki sposób mogę odstąpić od umowy kupna?

Jeżeli produkt, który otrzymałeś nie przypadnie Ci do gustu masz prawo zwrócić go w ciągu 30 dni od momentu zakupu bez podania przyczyny.

By tego dokonać skontaktuj się z nami za pośrednictwem Czatu, Formularza kontaktowego w zakładce Kontakt, drogą pocztową tradycyjną lub wysyłając wiadomość na e-mail kontakt@nadnaturalnie.pl.

Ważne
Zwracany produkt musi pozostać w stanie niezmienionym, w oryginalnym pudełku. Bez widocznych śladów użytkowania.
W przypadku uszkodzenia produktu z winy klienta zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia produktu. Wyjątkami są sytuacje w których paczka wysłana do klienta ulegnie uszkodzeniu w trakcie przesyłki. Należy wtedy sporządzić protokół szkody przy kurierze lub zgłosić sprawę bezpośrednio do przewoźnika.

Rzeczy niezbędne do realizacji zwrotu
  • Imię i nazwisko podane przy składaniu zamówienia
  • Adres e-mail użyty przy zamówieniu
  • Dowód zakupu w postaci paragonu lub Faktury VAT
  • Powód zwrotu (opcjonalnie)
  • Produkt w stanie niezmienionym. Bez widocznych śladów użytkowania.
Kiedy otrzymam zwrot środków za zakupiony towar?

Zwrot środków zostanie wykonany po wcześniejszym zweryfikowaniu zwracanego towaru w magazynie głównym. Zwykle środki zwracane są na wcześniej podany numer konta w terminie 4-7 dni roboczych, lecz nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych.

W trosce o dobro naszych klientów, a także pozytywne wrażenia z przeprowadzonych u nas zakupów staramy się zwracać środki tak szybko, jak to tylko możliwe.

Gdzie mam odesłać zwracany produkt?

Adres do wysyłki produktu:
Nadnaturalnie.pl
ul. Ferdynanda Magellana 39/10
51-505 Wrocław

Tel. (+48) 575-710-053

Prosimy dołączyć do przesyłki dowód zakupu (paragon, Fakturę VAT lub informację z numerem zamówienia). Znacznie przyspieszy to proces reklamacji lub zwrotu produktu.

Gdzie mam odesłać reklamowany produkt?

Adres do wysyłki produktu:
Nadnaturalnie.pl
ul. Ferdynanda Magellana 39/10
51-505 Wrocław

Tel. (+48) 575-710-053

Prosimy dołączyć do przesyłki dowód zakupu (paragon, Fakturę VAT lub informację z numerem zamówienia). Znacznie przyspieszy to proces reklamacji lub zwrotu produktu.