DOSTAWA I PŁATNOŚĆ
- Zamawiasz i opłacasz produkt lub wybierasz wysyłkę pobraniową.
- My potwierdzamy jego dostępność w magazynie.
- Po potwierdzeniu dostępności pakujemy i wysyłamy Twój produkt w ciągu 48 godzin od daty zamówienia.
- Po około 1 dniu roboczym od momentu nadania przesyłki z naszego sklepu cieszysz się swoim ulubionym kosmetykiem. 🙂
Dodatkowe informacje:
- Średni czas realizacji zamówienia to 2 dni robocze.
- Jeżeli posiadamy produkt na miejscu wysyłka nastąpi jeszcze tego samego dnia.
- W przypadku braku dostępności produktu zaproponujemy produkt zastępczy o podobnym lub identycznym składzie, jak zamawiany wcześniej produkt. Jeżeli zaproponowany produkt nie przypadnie Ci do gustu zwrócimy Ci środki w ciągu 24 godzin.
Wszystkie faktury VAT 23% są wysyłane drogą elektroniczną na adres email podany w zamówieniu. Możemy dołączyć do przesyłki Fakturę VAT, jeżeli dodasz stosowny komentarz do zamówienia.
Zamówiony przez Ciebie towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost, UPS, DPD lub do Paczkomatów InPost. Wysyłki za pośrednictwem tych przewoźników realizujemy na terenie Polski.
W przypadku wysyłki za granicę zamówiony przez Ciebie towar nadamy za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS, DPD lub GLS.
Koszty dostawy obliczymy w momencie dokonania zamówienia w kroku dotyczącym Dostawy.
Koszt przesyłki kurierskiej podany jest wraz z kwotą ubezpieczenia – paczki każdorazowo są ubezpieczane do wielkości wartości zamówienia.
Przesyłki docierają do adresata zwykle następnego dnia po nadaniu. W przypadku chwilowego braku towaru w magazynie, zostaniesz poinformowany o tym fakcie i związanym z tym ewentualnym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
W przypadku stwierdzenia uszkodzenia taśm firmowych, kompletność otrzymanego towaru należy sprawdzić w obecności kuriera.
W razie stwierdzenia braków w przesyłce należy sporządzić protokół (jest on jedyną podstawą do przyjęcia reklamacji niekompletności towaru).
Klient może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
- Przesyłka kurierska po przedpłacie
- Przesyłka paczkomatowa InPost po przedpłacie
- Przesyłka pobraniowa
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online są Przelewy 24.
Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
- Płatność przelewem tradycyjnym lub natychmiastowym.
- Płatność kartą płatniczą Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
- Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami
- Szczegółowe informacje na temat metod dostawy oraz akceptowalnych metod płatności znajdują się na stronach Sklepu.
REKLAMACJE I ZWROTY
Jeżeli produkt, który otrzymałeś posiada wadę skontaktuj się z nami za pośrednictwem Czatu, Formularza kontaktowego w zakładce Kontakt, drogą pocztową tradycyjną lub wysyłając wiadomość na e-mail kontakt@nadnaturalnie.pl.
Ważne
W przypadku uszkodzenia produktu z winy klienta zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia reklamacji lub zwrotu.
- Imię i nazwisko podane przy składaniu zamówienia
- Adres e-mail użyty przy zamówieniu
- Dowód zakupu w postaci paragonu lub Faktury VAT
- Szczegółowy opis problemu
Reklamacja lub zwrot powinny zostać rozpatrzone nie później niż w ciągu 14 dni od momentu otrzymania produktu przez sklep internetowy.
Jeżeli produkt, który otrzymałeś nie przypadnie Ci do gustu masz prawo zwrócić go w ciągu 30 dni od momentu zakupu.
By tego dokonać skontaktuj się z nami za pośrednictwem Czatu, Formularza kontaktowego w zakładce Kontakt, drogą pocztową tradycyjną lub wysyłając wiadomość na e-mail kontakt@nadnaturalnie.pl.
Ważne
- Zwracany produkt musi zostać zwrócony w stanie niezmienionym. Bez widocznych śladów użytkowania.
- W przypadku uszkodzenia produktu z winy klienta zastrzegamy sobie prawo do odrzucenia wniosku o zwrot.
- Wyjątkami są sytuacje w których przesyłka wysłana do klienta ulegnie uszkodzeniu w trakcie przesyłki. Należy wtedy sporządzić protokół szkody przy kurierze lub zgłosić sprawę bezpośrednio do przewoźnika.
- Imię i nazwisko podane przy składaniu zamówienia
- Adres e-mail użyty przy zamówieniu
- Dowód zakupu w postaci paragonu lub Faktury VAT
- Powód zwrotu
- Produkt bez widocznych śladów użytkowania
<!-- wp:paragraph -->
<p>Zwrot środków zostanie wykonany po wcześniejszym zweryfikowaniu zwracanego towaru w magazynie głównym pod kątem ewentualnych uszkodzeń.<br>Zwykle środki zwracane są na wcześniej podany numer konta w terminie 7 dni roboczych, lecz nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych.</p>
<!-- /wp:paragraph -->
<!-- wp:paragraph -->
<p>W trosce o dobro naszych klientów, a także pozytywne wrażenia z przeprowadzonych u nas zakupów staramy się zwracać środki tak szybko, jak to tylko możliwe.</p>
<!-- /wp:paragraph -->
Adres do wysyłki produktu:
Nadnaturalnie.pl
ul. Ferdynanda Magellana 39/10
51-505 Wrocław
*Prosimy dołączyć do przesyłki dowód zakupu (paragon, Fakturę VAT lub informację z numerem zamówienia). Znacznie przyspieszy to proces reklamacji lub zwrotu produktu.
*Koszty przesyłki do naszej firmy pokrywa kupujący.
Nadnaturalnie.pl
Ferdynanda Magellana 39/10
51-505 Wrocław
NIP: 8952123085