0

10 efektywnych sposobów na wychodzenie z ciała

OOBE, podróże poza ciałem czy  projekcje astralne budzą wiele kontrowersji, ponieważ poprzez trening stan ten może osiągnąć każdy. Sen również jest formą projekcji astralnej (niekontrolowanej), więc kiedy śpimy nasza świadomość-dusza opuszcza ciało. Za zjawisko to odpowiedzialny jest gruczoł szyszynki produkujący dimetylotryptamine (DMT). Poprzez ćwiczenie lub wrodzony talent można kontrolować proces zasypiania i snu. Mieć pełną świadomość tego co się właśnie dzieje. I to właśnie różnica pomiędzy normalnym snem a projekcją astralną. Niektórzy twierdzą, że to tylko świadomy sen (lucid Dreaming) inni natomiast rozróżniają stan LD od stanu OOBE. 

vVvdva[1]„Głowa wybucha” (jak to niektórzy opisują), to pierwszy krok do rozpoczęcia Astralnej Projekcji. Jest to jedna z oznak , że robisz to dobrze. Czujesz ciśnienie w głowie, a ciało zaczyna swędzieć – czujesz mrówki (tzw, energia). Następnie, całe twoje ciało wiotczeje, i nie możesz go już kontrolować, następny krok to już wychodzenie z ciała.

Zanim przejdziemy do technik, należy wiedzieć, że istnieją setki jeśli nie tysiące różnych sposobów, aby uzyskać stan OOBE. Nie istnieje jedna skuteczna metoda. Trzeba ją dobrać indywidualnie do siebie.

1. Technika liny

Technika ta została opracowana przez Roberta Bruce’a i jest jedną z najbardziej skutecznych technik. Kluczowym składnikiem tej techniki projekcji jest niewidzialna, wyobrażona lina zwisającą z sufitu. Ta lina będzie używana do wywierania ciśnienia dynamicznego w jednym punkcie na ciele astralnym, aby wymusić jego oddzielenie od fizycznego.

Wyciągnij swoje wyimaginowane ręce i podciągaj się, ręka za ręką, w górę mocnej, po niewidzialnej, wyobrażonej linie wiszące nad tobą. Poczujesz lekkie zawroty głowy (uczucie wewnątrz ciebie). To uczucie zawrotów głowy zintensyfikuje się im bardziej podciągniesz się na line.

Wciągaj się, ręka za ręką, zawsze w górę, a poczujesz wibracje. Całe twoje ciało będzie wibrować i poczujesz się jak sparaliżowana. Skoncentruj się wyłącznie na wspinaczce po linie. Nie przestawaj i nie dekoncentruj się.

Następnie poczujesz wolne oderwanie od ciała. Będziesz opuścić swoje ciało w kierunku swojej wyobrażonej liny i będziesz unosić się nad swoim ciałem.

2. Kontroluj się w śnie

Połóż się wygodnie na plecach, z widokiem na sufit. Zrelaksuj ciało i oczyścić umysł z niepotrzebnych myśli. Zrelaksuj się jeszcze bardziej.

Powiedz sobie, że będziesz oglądać siebie w akcie zasypiania. Musisz być bardzo stanowczy w swoim zamiarze. Będziesz obserwował jak twoje ciało zasypia, podczas gdy twój umysł pozostaje czujny w całym tym procesie. Powiedz sobie,zachowam świadomość, nawet gdy moje ciało będzie w pełnym transie.

Jak się zrelaksować całkowicie, musisz nauczyć się rozpoznawać charakterystyczne odczucia, kiedy czujesz jak twoje ciało przechodzi w stan uśpienia. Musisz zostać świadomy, i rozwijać tą umiejętność. W pewnym momencie, poczujesz, że Twoje ciało jest ciężkie i otępiałe.

Jesteś na dobrej drodze! Zwróć szczególną uwagę na wszystkie swoje doznania cielesne. Możesz czuć kołysanie lub uczucie pływania. Może wystąpić mrowienie, niektórych części ciała. Możesz wyczuwać drgania od stóp do głów. Możesz nawet usłyszeć silne uczucie szum w uszach. Bez względu na odczucia, nie wpadaj w panikę, ponieważ są to bardzo dobre sygnały, świadczące o tym że jesteś na dobrej drodze.

Musisz wtedy wyobrazić sobie, że są unosisz się nad łóżkiem  i zmierzasz w kierunku sufitu. Jak by to było, gdybyś mógł rzeczywiście pływać? Postaraj się, aby doświadczenie było tak prawdziwe, jak to tylko możliwe. Przytrzymaj ten obraz tak długo, jak możesz. Jeśli wszystko pójdzie dobrze, może nagle znaleźć się na zewnątrz ciała, pływający pod sufitem!

3. Technika Monroe

Robert A Monroe fot. http://www.instytutnoble.pl

Robert A Monroe fot. http://www.instytutnoble.pl

dr Robert Monroe był jedenym z czołowych autorytetów w OOBE. Opracował własną metodę.

Musisz najpierw zrelaksować ciało. Jest to bardzo ważny krok.

Następnie spróbuj iść spać, ale nie zasnąć. Utrzymania świadomości między snu i czuwania. Znane jest to jako stan hipnagogiczny. Następnie spróbuj pogłębić ten stan hipnagogiczny i zacznij oczyszczać umysł z niepotrzebnych myśli. Spoglądaj przez zamknięte powieki w ciemność przed sobą.

Następnie należy wprowadzić się w jeszcze głębszy stan relaksu. Następnym krokiem jest wywoływanie wibracji w całym organizmie i zintensyfikowanie ich. Wibracje te muszą być kontrolowane i wzmacniane dalej. Aż do momentu, gdy ciało astralne oddzieli się od ciała fizycznego.

 4. OOBE ze świadomego snu (LD)

Świadome sny są marzeniami sennymi, w którym śniący zdaje sobie sprawę, że śni. W świadomym śnie osoba jest już „na zewnątrz” swego ciała.

Aby osiągnąć OOBE z Lucid Dream(świadomego snu), trzeba obsesyjnie dążyć do OOBE. Musisz przeczytać wszystko, co można o tym stanie. Musisz myśleć o nim w każdą wolną chwilę.

Kiedy twój umysł jest przesiąknięty myślami o OOBE musimy afirmować się, aby mieć świadomy sen. W ciągu dnia myśleć „Dziś w nocy będę miał Lucid Dream”. Przypominaj sobie o tym cały dzień. A – i to jest najważniejsze – pytaj siebie w ciągu dnia „Czy ja teraz śnię?”

Po kilku dniach praktyki, można zaprogramować swoją podświadomości do wywołania Lucid Dream.

Gdy jesteś w świadomym śnie, i wiesz, że śnisz, należy również wiedzieć, że nie jesteś w swoim ciele. Można wtedy zapragnąć, aby zobaczyć swoją sypialnię. W większości przypadków, gdy to zrobisz, twoje marzenia senne nagle znikają, a Ty znajdziesz się w sypialni, unosząc się nad swoim ciałem.

5. Technika przemieszczania świadomość

Zamknij oczy i doprowadź się do zwykłego stanu transu. Spróbuj poczuć całą pokój w którym jesteś, na raz. Obserwuj się tuż powyżej własnych ramion , widząc wszystko dookoła. Bądź bardzo pasywny i obserwuj, co się dzieje.

Następnie wyobraź sobie, że astralne ciało powoli obraca się o 180 stopni. Po zakończeniu swojego obrotu psychicznego, spróbuj wizualizacji pokoju od tego nowego kierunku.

Chodzi o to, aby zapomnieć o tym, gdzie naprawdę jesteś, i wypierać poczucie kierunku. Gdy zrobisz to poprawnie, odczuje zawroty głowy. Jest to normalne.

Następnym krokiem jest, aby wyobrazić sobie, siebie pływającego pod sufitem. Postaraj się zrobić to tak prawdziwe, jak to możliwe ,a twoje ciało odłączy się od świadomości.

6. Technika Skoku

Technika skoku, gdy zostanie prawidłowo zastosowana, może spowodować, że obudzisz się w własnym śnie.

Tak to działa : Wielokrotnie trzeba zadać sobie pytanie, w ciągu dnia, czy jesteśmy we śnie, czy też nie. Ważne jest, że robimy to nie tylko ze względu na pytanie, ale dlatego, że naprawdę chcemy wiedzieć, gdzie jesteśmy. Powinniśmy naprawdę wątpić, że jesteśmy w rzeczywistości. Tak więc w celu udowodnienia, gdzie jesteśmy, możemy skakać tak jakbyśmy mieli latać. Jeśli jesteśmy w rzeczywistości, wylądujemy z powrotem na ziemi. Ale w czasie snu, kiedy skoczymy, będziemy płynąć w powietrzu.

Gdy stosujemy się do tych zaleceń kilka dni, wkrótce gdy znajdziemy się we śnie, pamiętać będziemy, by sprawdzić, czy jesteś we śnie, czy też nie.

glass-of-water[1]7. Technika Pragnienia

To nie jest jedna z najbardziej przyjemnych i skutecznych metod stworzona przez Sylvan Muldoon.

W celu zastosowania tej techniki, należy powstrzymać się od picia płynów na kilka godzin przed pójściem do łóżka.Przez cały dzień zwiększaj pragnienie w dowolny sposób. Trzymaj szklankę wody przed sobą i patrz na nią, wyobrażając sobie, picie, ale nie pozwalając sobie na to fizycznie!

Następnie przed spaniem, zjedz szczyptę soli. Umieść szklankę wody w jakimś dogodnym miejscu, z dala od łóżka i prześledź w głowie wszystkie działania niezbędne do sięgnięcia po nią: wstawanie, przejście do pokoju, sięganie, i tak dalej. Następnie musisz się położyć, wciąż myśląc o swoim pragnieniu i środku do zgaszenia go. W noc.y, możesz obudzić się w śnie, i będziesz podążał za szklanką wody.Przy odrobinie szczęścia przyniesie to pożądane OOBE.

8. Huśtawka

Wizualizujemy taką normalną huśtawkę ale z możliwością obrotu o 360 st. Wyobrażamy sobie, że ruszamy się w górę i w dół i tak coraz wyżej i wyżej i wyżej, aż do momentu w którym huśtawka wykonuje obrót dookoła na samej górze. Wtedy próbujemy wyskoczyć z huśtawki. Istnieje duże prawdopodobieństwo opuszczenia ciała, kiedy huśtawka jest bardzo rozbujana 🙂

9. Hamak

Podobnie jak huśtawka ale łatwiej wyobrażać sobie obroty w pozycji leżącej.

10. DYM ASTRALNY

Metoda polega na wizualizacji że ciało astralne jest dymem a fizyczne gąbką. I tak z gąbki wydostaje się ten dym (para jak kto woli myślę że lepiej para bo jest czysta) i formuje się w coraz to wyraźniejszą formę ciała astralnego.

 

Źródło:
http://themindunleashed.org/2013/06/10-effective-techniques-to-experiencing.html
http://www.paranormalium.pl/23-sposoby-na-oobe,66,19,artykul.html

nadnaturalnie.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *